هر آنچه که باید درباره ی سئو سایت بدانید!
  • دوشنبه 27 اسفند 1397
  • 48
  • 0
هر آنچه که باید درباره ی سئو سایت بدانید!
هر آنچه که باید درباره ی سئو سایت بدانید!

در این مقاله قصد داریم نحوه فعالیت موتور جستجوگر گوگل در سئو  را به صورت کامل شرح دهیم تا بتوانید با در نظر گرفتن برخی قوانین و معیارهایی که در عملکرد گوگل اصولی و حائز اهمیت هستند، به جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو برسید، پس در ادامه همراه ما باشید...سال 2016 یک سال لرزه ای برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل بود، گوگل در این سال به طرز چشمگیری قوانین و الگوریتم های موتور جستجوی خود را تغییر داد و قوانین سخت گیرانه تری را وضع کرد. این تغییرات به طوری بود که اگر شما در گذشته صاحب یک وب سایت بودید و با روش های قبلی سئوی گوگل در حال افزایش اعبتار سایتتان بودید، به راحتی می توانستید از کلیه نتایج گوگل حذف شوید و بسیاری از امتیازهای خود را از دست بدهید.

و یا بالعکس اگر شما دارای وب سایتی بودید که در گذشته اعتبار خاصی نداشتید با به روزرسانی الگوریتم های سئو سایتگوگل به راحتی می توانستید در نتایج بالا قرار بگیرید.

 تغییر روش های گوگل درباره سئو چیز جدیدی نیست و نمی توان با آنها مقابله کرد، اگر قرار باشد که به صورت اصولی و پر قدرت در صفحات ابتدایی گوگل نمایش داده شوید باید با تغییرات گوگل تغییر کنید. البته ناگفته نماند تمام تغییراتی که در سئو صورت می گیرد به منزله ی این است که گوگل می خواهد تمامی کاربران را در مسیر درست قرار دهد و این یعنی هوشمندی گوگل و بهینه سازی زمان برای کاربران، در راه رسیدن به اهداف خودشان در وب.

اگر شما سایت خودتان را همگام با موتورهای جستجو از نظر سئو و بهینه سازی به روز رسانی نکرده اید، در معرض واکنش های بد مشتریان خود قرار می گیرید و شهرت و اعتبار شما می تواند به راحتی برای همیشه از بین برود.

اگر برای رقابت در دنیای وب برنامه ریزی کرده اید، باید بدانید برای موفق شدن فقط نیاز نیست که سایت داشته باشید و بر روی سئو و بهینه سازی آن فعالیت کنید، مهم این است که بتوانید روند تعامل با مشتریان خود را در نظر بگیرید و برای رقابت با رقیبان از این فرصت استفاده کنید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر